ESP – Hot Item

Leave a comment

 

KHASIAT ESP

Fakta tentang Energizing Soy Protein (ESP)

1. Diiktiraf di seluruh negara

Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee adalah salah satu produk Shaklee yang telah mendapat pengiktirafan di seluruh negara kerana telah menjalani ujian klinikal yang paling banyak. Ianya dibuat dari protein tumbuh-tumbuhan yang berkualiti tinggi. Satu-satunya kandungan di dalam ESP hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik). Kacang soya ini diproses dibawah suhu yang rendah. Info menarik, setiap 1 kg ESP adalah dari 30 kg kacang soya. ESP sangat terkenal sebagai ‘energy booster’ atau pemangkin tenaga, tenaga yang dihasilkan dapat bertahan berjam-jam lamanya

2. Kandungan Protein penting

Kandungan protein di dalam kacang soya adalah

2 x ganda dari daging,
4 x lebih dari telur dan
12 x lebih dari susu.
ESP juga mengandungi lemak dan kolestrol yang rendah dan diserap dengan mudah oleh badan. Ianya juga adalah makanan berindex glisemik rendah yang menghasilkan tenaga berpanjangan dan rasa kenyang lebih lama.

3. ESP Shaklee Sesuai untuk siapa?

Ibu-ibu yang sibuk : ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan cergas.
Wanita yang ingin menguruskan badan : Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberi rasa kenyang yang lebih lama.
Ibu-ibu yang menyusu : Membantu membanyakkan dan mengekalkan supply susu di samping pengambilan air yang cukup dan proses pengepaman yang konsisten.
Pesakit kencing manis : mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka : Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus, gebu dan berseri.
Juga sesuai untuk lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang risau tentang berat badan dan untuk sesiapa yang mementingkan kesihatan.

4. Rasa ESP Shaklee

ESP Shaklee berperasa Vanilla dan rasa mild soya. Sekiranya anda tidak menyukai rasa soya, anda boleh mempelbagaikan resepi ESP Shaklee.

5. Siapa yang tak boleh ambil ESP Shaklee?

Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein tidak digalakkan dan bayi bawah umur 1 tahun.

6. ESP Shaklee untuk awet muda

Asid amino yang ada dalam ESP membantu membina otot, rambut, darah, kuku, kulit, organ, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan pelbagai lagi.
Jadi, ESP adalah kunci kepada kulit dan otot yang muda, juga mengekalkan tenaga sepanjang hari.

7. Kelebihan ESP Shaklee

✔ Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri

✔Membantu hilangkan parut jerawat di muka.
✔ Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.
✔ Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur.
✔ Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
✔ Menyokong kesihatan imunisasi badan.
✔ Mengawal paras kolesterol.
✔ Menyokong kesihatan jantung dan prostat.
✔ Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak
✔ Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam.
✔ Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum.
✔ Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.

8. ESP Shaklee tahan berapa lama ya?

ESP Shaklee 850g, dan anda digalakkan mengambil ESP Shaklee sebanyak 2x sehari. Jika anda minum secara konsisten mungkin akan tahan sehingga 2 bulan.

9. Perbezaan ESP dengan produk soya jenama lain:

kandungan ESP non GMO

Testimoni pengguna-pengguna ESP:

Testi ESP + mealshake Testimoni ESP menyusu

TESTI ESP 01

 

Testimoni ESP kulit

TESTI SET MENGANDUNG 03

testi esp 05

testi esp 06

testi set kurus 03

Nak beli tapi malas nak hubungi kami?

Ada credit card @ debit card?

Dah biasa shopping online? Kenapa tak cuba beli sendiri DI SINI

berminat dengan produk ini


Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA

Free Membership

Leave a comment
Biasa anda diberitahu jika nak jadi ahli Shaklee kena bayar RM65 kan? Nak tahu tak jika anda beli mana-mana dari set berikut anda sebenarnya hanya perlu bayar pada harga ahli dan anda akan memperoleh keahlian Shaklee seumur hidup secara percuma! Tak perlu renew..ID anda boleh guna selagi anda hidup dan selama tu la anda dapat harga ahli dan segala manfaat menjadi ahli Shaklee dan manfaat berada dalam group saya. Hehe. Jom tengok kat sini set-set yang boleh anda pilih. Untuk terus membeli sendiri, anda boleh klik pada link –> KLIK SINI di bawah.
 
Set Mak Ayah – KLIK SINI
Set Kimoterapi – KLIK SINI
Set Diabetis – KLIK SINI
Set Strok & Jantung – KLIK SINI
Set Hamil, Berpantang & Menyusu – KLIK SINI
Set Kurus – KLIK SINI
Set Kesuburan – KLIK SINI
Set Kecantikan – KLIK SINI
Jika anda tertanya-tanya ni je ke yang boleh dapat keahlian Shaklee percuma? Boleh tak nak pilih kombinasi lain? Jawapan saya sudah tentu ada!. Rahsianya terletak pada syarat yang diletakkan Shaklee untuk Join For Free Promotion ni iaitu mesti melebihi 200UV ke atas. Natang apa UV tu? UV tu adalah singkatan kepada Unit Value. Ia digunakan dalam sistem pengiraan bonus dan kira-kira Shaklee. Secara asasnya, untuk produk kategori supplement, setiap RM3.10 nilai produk, Unit Valuenya adalah 1. Rajin-rajin la pilih ye pastu tulis atas kertas kira bagi lebih 200UV…lagi lebih lagi bagus, sebab lagi besar duit bonus.

berminat dengan produk ini

Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA

Phytocol-ST

Leave a comment

Setiap tahun shaklee akan launch product baru. Tahun ni phytocol-st. Memang khas utk kolestrol. Ada yang badan kecik tapi kolestrol tinggi. Kalau yang badan besar, lagi la….

Jadi saya suggest amik item ni. Banyak makanan harian kita yang tinggi kolestrol. Yang minat seefood, time nak telan seafood tu spare phytocol-st siap2. Seafood kan kolestrol tinggi. Pendek kata, item ni penting untuk semua golongan yang pentingkan kesihatan.

PhytoCol-ST Shaklee adalah formulasi proprietari berasaskan bahan-bahan yang telah terbukti secara klinikal berkesan untuk penyekatan penyerapan kolesterol dan merendahkan paras kolesterol.

Phytosterol (fitosterol), juga dikenali sebagai sterol tumbuhan, adalah sebatian steroid sama dengan kolesterol yang terdapat secara semula jadi dalam bijian, sayur-sayuran, buah-buahan, kekacang, kacang, dan benih. Kajian telahmenunjukkan bahawa pengambilan phytosterol boleh mengurangkan jumlah kolesterol dan kolesterol plasma LDL peringkat.

Kelebihan dan Keistimewaannya

  • Rumusan daripada beberapa jenis fitosterol asli yang aktif daripada tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin
  • Membekalkan 2,000 mg fitosterol tumbuhan setiap hari.
  • Fitosterol tumbuhan telah terbukti secara klinikal mampu mengurangkan paras kolesterol dalam lebih 80 kajian
  • Membekalkan 100% nilai fitosterol harian sepertimana disyorkan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).
  • Tiada pengawet, pewarna, perisa atau pemanis tambahan.

Bagaimanakah Fitosterol bertindak?

Dengan struktur yang sama seperti kolesterol, Fitosterol bersaing dan akan mengalahkan kolesterol dalam penyerapan di dalam Usus. Ini bermaksud apabila anda mengambil banyak fitosterol maka semakin kurang kolesterol yang akan di serap di dalam tubuh anda dan semakin tinggi untuk anda merendahkan paras kolesterol LDL anda.

Mengapa perlu mengambil PHYTOCOL-ST berbanding diet semulajadi?

Sebab ia akan memberikan hasil yg lebih pantas. Tambahan pula, kita sering ‘tergoda’ untuk mengambil makanan yg lazat & kita sukai berbanding makanan yg sepatutnya kita ambil untuk memastikan diet kita adalah seimbang.

berminat dengan produk ini

HARGA RETAIL: RM197 sebotol
Kuantiti: 120biji
Durasi pengambilan: 1 bulan

Malas nak hubungi saya?? Nak beli sendiri? Boleh….. KLIK DI SINI


Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA

Kelebihan Menjadi Member Shaklee

Leave a comment

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
—————————————————————–

[x] Menikmati KEHEBATAN PRODUK dan sihat sentiasa.

[x] Menggunakan produk SHAKLEE sambil mendapat pulangan wang anda.

[x] Memiliki ruang menjana pendapatan sampingan melalui produk SHAKLEE yang SUPER HEBAT!

[x] Mampu milik dengan hanya membeli produk berdasarkan harga ahli yang jauh lebih murah di samping menjana pendapatan.

[x] Membantu ahli keluarga, saudara mara terdekat yang ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga ahli, dan anda mendapat bonus dari SHAKLEE dengan uv(point) anda.

[x] Bersama-sama dengan kami di GROUP BEYOND THE LIMITS yang masih muda dan bergaya serta dalam keluarga SHAKLEE yang sangat harmonis.

[x] Tidak perlu mantain uv sekiranya untuk kegunaan sendiri sahaja.

[x] Tidak perlu simpan STOK kerana Shaklee sudah mempunyai Sistem Online Order dan barang akan di pos kepada pelanggan oleh Shaklee

[x] MENIKMATI BONUS 2 ANGKA…3 ANGKA..4 ATAU 5 ANGKA ATAS PILIHAN ANDA SENDIRI.

[x] Berminat?

berminat dengan produk ini


Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA

Set Kecantikan Kulit

Leave a comment

set kecantikan kulit

SET ASAS KECANTIKAN KULIT

1) B Complex (120 TABLETS)

~Mencegah pigmentasi…
~Melambatkan tanda penuaan
~Mengubati jerawat
~Membantu peredaran darah
~Mengawal STRESS – punca kepada pengeluaran jerawat

2) Vita C Plus (180 TABLETS)

~Bersifat antioksidan yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
Merangsang pembentukkan kolagen. Kulit akan menjadi kenyal, lentur dan halus.
~Mencantikkan dan muluskan kulit
~Menganjalkan kulit
~Mampu pulihkan wajah dari sunburn
~Mencerahkan kulit
~Memperbaiki wajah kusam
~pulihkan kulit wajah yang kasar

3) Vita E Complex (120 TABLETS)

~Bersifat antioksidan
~Meneutralkan radikal bebas yang merosakkan sel
~Menjaga kelembapan kulit
~Menghilangkan kesan jerawat & jeragat
~anti penuaan
~Menghalang jerawat dari datang kembali
~Memberikan tona wajah sekata
~Mengurangkan kedut dan garis halus
~Mengurangkan sunburn (pengambilan jangka panjang)

TESTIMONI PENGGUNA SET KECANTIKAN KULIT ;)

testi set kecantikan kulit

testi set D

testi set kecantikan kuli 02t

testi set kecantikan 01 testi set kecantikan 02

berminat dengan produk ini


Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA

Set untuk Lelaki

Leave a comment

Adakah lelaki tak perlu makan vitamin?

Bagi lelaki yang mementingkan kesihatan, atau para isteri yang inginkan pasangannya sihat sentiasa, pastikan anda membekalkan tubuh dengan nutrisi yang lengkap dan mencukupi agar sel-sel dalam tubuhnya sentiasa segah dan sihat. Adakah lelaki memang sentiasa sihat? Tahukah bagaimana cara nak tahu lelaki betul-betul sihat?

Ciri- ciri lelaki sihat:

1) Warna Kuku Merah Muda

Secara umumnya orang yang sihat memiliki kuku yang berwarna merah muda. Kuku yang berwarna kekuningan dikaitkan dengan masalah pernafasan.

2) Warna Urin Kuning Muda

Urin ni umumnya mempunyai warna bervariasi dan bergantung kepada air yang diminum. Sekiranya kurang minum air, Urin akan berwarna gelap.

3) Denyut Jantung 70 beat per minit(bpm)

Bagi lelaki sihat, jantung yang normal ketika beristirehat adalah 70-75 bpm.

4) Jenis Kulit 

Melalui ketegangan kulit, kita boleh mengetahui kadar dehidrasi lelaki. Kulit yang sihat lebih bersifat elastik dan kembali normal apabila dicubit. Sebaliknya kulit yang kurang sihat akan mengambil masa agak lama untuk kembali normal.
Elemen yang memusnahkan sel yang sihat iaitu radikal bebas kini makin menggandakan ketumpatannya dalam tubuh kita. Lebih-lebih lagi lelaki, kerana:-
– Menghadapi stress.
– Merokok atau berkawan dengan mereka yang menghisap rokok (perokok sekunder).
– Banyak berada di luar (pencemaran udara).
– Banyak mengikuti aktiviti fizikal seperti berjogging, berbasikal.
– Dan lain-lain
 
Perkara ini menjadikan radikal bebas semakin banyak dan antioksidan yang dihasilkan secara semulajadi tidak dapat menanganinya lagi.
Antara kesan2 yang disebabkan oleh radikal bebas dan kekurangan antioksidan:-
– Penuaan sebelum masa
– Imuniti badan yang lemah
– Risiko mendapat kanser
– Masalah otot
– Banyak lagi
 
Kesan radikal bebas berkait rapat dengan penuaan (Penuaan bukan berusia sebaliknya proses tubuh menjadi ‘buruk’). Jadi kesan penuaan lebih jelas pada mereka yang tinggi radikal bebas dalam tubuhnya.
Maka sangat penting untuk lelaki mengambil vitamin, dan jelasnya vitamin Shaklee yang terbaik kerana diperbuat dari bahan semulajadi dan ia menjalani ujian klinikal!

Supplement untuk Sang Jejaka.

1. Omega Guard

- Mengandungi rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA, DHA, dan lain-lain
- Membantu dalam mengurangkan risiko penyakit jantung
- Memelihara kesihatan otak, penglihatan serta fungsi-fumgsi sendi

2. Zinc Complex

- Membantu meningkatkan kualiti sperma
- Membantu dalam mengoptimumkan fungsi kelenjar prostat
- Membantu dalam mengurangkan potensi mendapat kanser prostat atau pembesaran prostat
- Meningkatkan paras testosteron untuk kehidupan seksual yang baik – Mencecah masalah mati pucuk
- Mengelakkan masalah keguguran rambut

3. Vitamin E

- dapat menghasilkan sperma yang lebih banyak
- dapat memperbaiki kualiti dan membantu pergerakan sperma
- meningkatkan paras testosteron di dalam badan

Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA

Set Untuk Si Manja

Leave a comment

Set Untuk Si Manja

Meal Shakes

  • Mengandungi 19 Vitamin untama dan mineral tambahan
  • Kaya dengan sumber kalsium dan protein
  • Amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar kuat dan sihat
  • Pilihan protein soya terbaik

Omega Guard

  • Penting untuk perkembangan dan fungsi otak
  • Meningkatkan sistem imunisasi
  • Menapis segala virus dan bakteria daripada badan
  • Kanak – Kanak yang mengambil Omega dari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan.

testi kanak2

Testi Vit untuk kanak2

 


Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA

Set Kehamilan

Leave a comment

SET KEHAMILAN

Set Ibu Hamil untuk Trimester I

Set Shaklee membekalkan nutrien yang terbaik untuk ibu & bayi. Nutrien yang diekstrak dari sumber semulajadi terbukti secara klinikal, selamat, berkesan dan berpatutan. Apa yang ditawarkan oleh Shaklee  untuk anda dan bayi anda??

OsteMatrix(calcium magnesium)

Ibu yang mengandung memerlukan 1000mg-1300mg sehari. Ostematrix ini mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D. Kiranya 3 in 1 la.. Setiap 1 biji OsteMatrix mengandungi 250mg kalsium. Magnesium berfungsi untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.. vitmain D pula untuk merangsang penyerapan kalsium. Kalsium sangat penting untuk pembinaan sel, pertumbuhan gigi dan pembentukan tulang bayi. Kalsium penting untuk darah membeku dengan sempurna. Membaiki rangsangan urat saraf, mengelakkan kekejangan otot dan  menstabilkan denyutan jantung dan tekanan darah tinggi.
Sekiranya ibu mengandung kekurangan kalsium ia akan menjejaskan pertumbuhan bayi dan turut menyebabkan penyusutan jisim tulang dan berlakunya kerosakan gigi kepada ibu itu sendiri. Ini kerana apabila kalsium untuk bayi tidak mencukupi maka badan ibu dengan sendirinya menarik kalsium dari tulang ibu untuk membantu menguatkan bayi dan kesannya ibu mungkin terdedah kepada risiko mendapat osteoporosis di usia tua.

Energizing Soy Protein 

Ianya sangat penting untuk membina dan memperbaharui se-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. Sangat diperlukan oleh wanita yang mengandung dan menyusukan anak. Penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit.
Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Ianya juga dikatakan kunci untuk melawan penyakit. ESP juga memberi ibu tenaga di mana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk. Ia juga memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat.
Selain itu, protein ini juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi. Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta, kekuatan uterus/ rahim  serta menyokong perkembangan dan tumbesaran bayi. Keperluan protein ini semakin penting ketika memasuki trimester ke 3 bagi membantu memaksimumkan pertumbuhan fetus.

Vitamin B Complex

B Complex Shaklee adalah unik kerana ia telah lengkap dengan asid folik dan juga 8 kumpulan B. Asid folik sangat penting untuk pembinaan tulang dan bagi mengelakkan kecacatan pada janin, mengurangkan risiko kecacatan saraf pada bayi khususnya ‘spina bifida’. Ibu memerlukan sekurang-kurangnya 400 mg keperluan asid folik sehari. Penting bagi menjamin keperluan asid folik ini mencukupi 3 bulan sebelum ibu merancang untuk mengandung hinggalah tempoh awal mengandung. Ini kerana masalah gangguan pertumbuhan saraf dan neuro ini boleh berlaku seawal minggu pertama mengandung ketika janin baru terbentuk.

Vitamin C

Melindungi sel penting dalam pembinaan kolagen dalam membina dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan dan juga sangat penting untuk gusi dan gigi yang sihat. Ianya juga membantu meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh. 1 biji vitamin C bersamaan dengan 7 biji oren. Selain itu vitamin C juga dapat membantu mempertingkatkan kadar serapan zat besi yang sangat penting untuk pembentukan hemoglobin yang membawa oksigen dalam darah.

Vita-Lea Iron Formula

Vita-Lea adalah multivitamin jadi ibu tidak perlu mengambil obimin lagi. Di dalamnya kaya dengan iron (zat besi) di mana jika ibu ada masalah masalah pitam atau mudah pening ataupun masalah anemia. AOleh itu, pengambilan multivitamin amat penting semasa mengandung.
Penjagaan pemakanan amat penting ketika mengandung ni kerana banyak zat-zat dan nutrisi telah ‘ditarik’ oleh anak yang dikandung bagi pertumbuhan dan pembesaran di alam rahim. Masa mengandung ni pula memang ibu akan mengalami keletihan, lesu, penat, lenguh-lenguh sendi, sentiasa mengantuk dan seangkatan denganya...Oleh itu, pertumbuhan baby yg dikandung bergantung kepada pemakanan ibu yang sempurna.Peliharalah kesihatan anak anda sejak dari alam rahim lagi.Sila nyatakan budget agar kami boleh bagi cadangan vitamin asas untuk anda.

Set Ibu Hamil untuk Trimester II dan III

Apabila ibu hamil telah memasuki fasa trimester ke II dan III, ibu-ibu boleh la menambah satu lagi produk iaitu Omega Guard.

Omega 3 (Omega Guard)

Ianya sangat penting dalam membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan. Mengandungi DHA yang sangat penting untuk otak. DHA dan EPA dari Omega ni penting untuk pembentukan otak dan mata baby.
Untuk ibu pula, ia membantu mengawal paras kolesterol dalam badan. Tidak kurang pentingnya, Omega mengelakkan sakit2 sendi yang kadangkala berlaku terutamanya di bahagian lutut akibat menampung berat badan yang bertambah dengan peningkatan berat janin.
Sila nyatakan budget agar kami boleh bagi cadangan vitamin asas untuk anda.

TESTIMONI PENGGUNA SET KEHAMILAN :)

TESTI SET MENGANDUNG 04

testi set mengandung

set mengandung

berminat dengan produk ini

 


Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA

Herb-Lax

Leave a comment

HERB-LAX

- Mempercepatkan fungsi otot usus normal bagi mempercepatkan penyingkiran sisa dan toksin dari usus besar.

Fungsi Herb-Lax Shaklee (Detoxification)

  • Membuang toksin daripada badan
  • Membersihkan usus
  • Mengempiskan perut
  • Melawaskan sembelit
  • Meningkatkan kesihatan sistem penghadaman

Manfaat Tambahan

  • Mengurangkan berat badan
  • Mengurangkan bau badan
  • Mengurangkan masalah jerawat

Anda Perlu Mengamalkan Herb-Lax Shaklee Sekiranya :

  • Anda mengalami masalah sembelit
  • Anda mengalami berat badan yang berlebihan
  • Anda mempunyai masalah bau badan
  • Anda mempunyai masalah jerawat yang teruk
  • Anda tidak pernah melakukan proses pembuangan toksin
  • Anda seorang yang pengamal supplement kesihatan atau kulit
  • Anda mengalami perut buncit

Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA

Meal Shake

Leave a comment

Meal Shakes

☑ Ianya multivitamin a.k.a pemakanan lengkap. Rasanya sangat sedap seperti rasa ice cream vanila tp dlm bentuk serbuk.

☑ Meal Shakes Shaklee adalah salah satu pilihan pemakanan yang diberi jolokan ‘easy-on-the-go meal’ kerana penyediaannya yang begitu mudah, dan kandungannya yang lengkap membekalkan nutrient keperluan harian.

☑Meal Shakes sesuai untuk kanak-kanak yang aktif dan tak boleh duduk diam. Sesuai juga buat mereka yang tidak sempat mengambil sarapan dan hidangan yang seimbang. Juga membekalkan nutrisi kepada mereka yang sukar untuk menelan supplemen dalam bentuk pil terutama warga tua.

☑Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.

☑Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein.

☑Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.

☑Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.

*** Meal Shakes Shaklee boleh diberikan kepada bayi bermula 1 tahun (jika tidak menyusu ibu) dengan dos 1/2 sudu kecil sahaja. Bagi kanak-kanak di bawah usia 4 tahun, Meal Shakes Shaklee boleh diberi dalam kuantiti yang sedikit untuk membenarkan tubuh mereka membina ketahanannya secara independent.

☑Meal Shakes Shaklee juga boleh diambil sekiranya anda mahu menguruskan badan (selain rangkaian produk dalam program Weight Loss Shaklee iaitu Cinch) kerana kandungan protein dan seratnya memberi rasa kenyang untuk tempoh yang lama. Bezanya dengan Cinch, antaranya ialah Cinch mengandungi Leucine untuk menjaga otot semasa program turun berat dijalankan.

Pelbagai Variasi Meal Shakes

1) Set Kanak-kanak
(Untuk kuatkan imun badan, menaikkan selera makan / reset  berat badan anak ke berat yg ideal, mengatasi masalah selsema, batuk,  asthma dan lain2 masalah kesihatan anak)
MEALSHAKE + OMEGA + CHEW  ViTAMIN C

2) Set Sarapan / Sahur Lengkap 
(bantu badan lebih bertenaga, sesuai utk yg ingin diet juga sbb bantu  mengelakkan dari ambil makanan berlemak dan merapu, mampu bertahan lama  utk yg berpuasa, sgt sesuai utk semua golongan, dewasa, kanak2, ibu  preggy, ibu menyusu, dlm pantang etc)
MEALSHAKE + ESP + PERFORMANCE  DRINK

3) Set Kulit Cantik  
(atasi masalah jerawat yg serius, baiki struktur kulit, eczema, alahan)
MEALSHAKE + ESP + ALFALFA + ZINC

4) Set untuk Ayah Bonda 
(bantu memberi tenaga berpanjangan pada warga berusia, bantu cegah masalah kerapuhan tulang, keletihan)
MEALSHAKE + VITALEA + OSTEMATRIX

5) Set Budget Ibu Mengandung
(bekal nutrisi yg cukup utk tumbesaran sihat bayi dan ibu, bantu atasi masalah alahan)
MEALSHAKE + VITALEA + B COMPLEX + OSTEMATRIX

6) Set Tambah Berat  Badan
(bantu menaikkan berat badan ke tahap ideal, pejal ttp tidak menggemukkan)
MEALSHAKE + VITALEA + B COMPLEX

7) Set Ibu Menyusu Budget 
(bantu ibu2 menyusu utk penuhi segala zat utk  penuhi keperluan penyusuan dgn lbh lancar)
MEALSHAKE (atau ESP)+  ALFALFA + VITALEA

Testimoni pengguna Meal Shakes :)

testi meal shake 01

berminat dengan produk ini


Informasi ini sangat berguna, BERITAHU RAKAN ANDA